Ahad, 6 April 2014

Mianhaeyo...



Assalamualaikum,Hello and Annyeong.
Post ini bukan post update fanfic tapi post untuk meminta maaf kepada semua pembaca fanfic di blog ini.
Kali terakhir aku update pun dah lama dah.

Maaf sangat-sangat.
Tahun ni aku tak dapat nak update apa-apa fanfic disebabkan tahun ini merupakan tahun untuk belajar memandangkan aku ni calon SPM ;_;
Ayah aku pun dah bising sebab peperiksaan SPM tu penting katanya.
Jadi,tahun ni memang tiada update langsung sehinggalah habis bulan November/Disember tahun ni.

Huuu...kepada yang updates mana-mana fanfic yang ada dalam blog ni kenalah tunggu eh? ><
Maaf sebab selalu malas nak update.Lagipun tahun lepas pun agak busy dengan sekolah.
Tahun ni lagilah,kena belajar,banyak kerja sekolah dan kerja rumah serta kerja kursus yang perlu disiapkan.

Oh ya,aku juga ada post beberapa fanfic di AsianFanfics,dalam Bahasa Melayu.
Ada oneshot dengan series fanfic :)
Tapi semua tu dah ditukarkan ke hiatus.

Okeylah,kita jumpa lagi dalam beberapa bulan ^_^
Dan kepada calon SPM 2014,hwaiting!




Suka?Komen sekali eh?Comments are loved...

0 comments: