Khamis, 27 Jun 2013

Foreword : Baby Don't Cry


Title : Baby Don't Cry
Author : Lina Jaejoong / linaniel
Length : Drama/Series
Genre : Romance,Comedy,Love,Fluff,Slice of life
Inspired by : Baby Don't Cry by EXO,Can You Smile? by INFINITE (other songs will be listed) and my own imagination.


Sinopsis:

Mencintai dia,begitu indah sekali.
Aku mahu membahagiakan dia.
Aku tidak mahu melihat dia terluka...
Namun...bagaimana?

-Oh Sehun


Aku dilukai kerana cinta.
Aku tidak ingin mencintai sesiapa.
Dia...
Kehadirannya membuatkan aku keliru.

-Shin Eun Ah

Sehun mahupun Eun Ah,masing-masing mengimpikan sebuah kehidupan yang bahagia bersama orang yang disayangi.
Sehun telah lama menyimpan perasaan terhadap Eun Ah,yang merupakan 'noona' yang dikenalinya sejak kecil.Namun Eun Ah hanya menganggap Sehun sebagainya adiknya.
Bagaimana Sehun harus lakukan?
Adakah Eun Ah akan terus dilukai atau bahagia?

Main Characters:

Oh Sehun

Shin Eun Ah [Yuna] (fictional character)

Kim Myungsoo / L

Suzy Bae

Supporting Characters:

EXO

Lee Minji (fictional character)


author's note:

ehem.assalamualaikum.proudly presents,EXO's fanfiction featuring,Sehunnie.
Fanfic ni dah lama dirancang,sejak tahun lepas.Tapi tak berkesempatan nak post apa-apa pasal fanfic ni.Fanfic ni bukan fanfic pertama yang aku tulis pasal member EXO,sebab ada banyak,cuma aku tak nak post semua sekaligus,karang pengsan nak update,sebab aku ada berlambak fanfic series yang nak disetelkan.There's a reason kenapa aku tak tulis perwatakan watak,sebab nanti takut tak jadi dengan apa yang dirancang.Lol.
Maybe ada orang akan sakit hati dengan Suzy,tapi sorry,no bashing are allowed.
This is purely a fanfiction.Mark this.
p.s:lepas ni mungkin Tao punya pulak -.- nyot2.Aku banyak idea,tapi tak gheti nak hupdate.Choyy.Kbaii.

Suka?Komen sekali eh?Comments are loved...

0 comments: