Isnin, 3 September 2012

I'll be back soon [HIATUS]


Changmin oppa:Mwo?!


Assalamualaikum,Hello and Annyeong!
Ini bukan post fanfic.tapi cuma pengumuman penting...
Oleh kerana aku akan menghadapi PMR lagi sebulan,no updates for all fics until middle or end of October.
PMR bermula pada awal bulan Oktober,jadi aku tak boleh lengahkan masa nak goyang kaki dan update fanfic macam dulu.
Aku tahu sekarang ni aku kurang dan agak malas nak update,tapi jangan risau...I will make a comeback after exam XD

Sekarang ni tumpuan aku cuma nak belajar dan ulangkaji pelajaran.Sebabnya trial PMR aku dapat satu A je == itupun Sejarah.Walaupun masa jawab macam nak nazak je XD
Yeah...tapi aku tak nak over-confident,sebab nanti kalau confident sangat nanti nampak sangat yakin nak dapat A -.-
Ah!~Aku takkan online facebook aku sampai habis exam,so aku cuma active dekat twitter dan asianfanfics :)

Twitter: Lina_JaeYiXing
Asianfanfics: linaniel

By the way...
Siapa yang ada account asianfanfics tuh,bolehlah tengok,subscribe dan comment pada stories aku kat sana...walaupun cuma satu je yang dah complete -.- lol yang lain semua tunggu lepas habis exam...


New fic ._. harhar tapi aku akan post kat blog ni nanti ~~~lol 
Kepada semua PMR candidates,I wish you good luck for your exams! ^O^
Love,Lina Jaejoong 
Kbaii



Suka?Komen sekali eh?Comments are loved...

0 comments: