Khamis, 12 Julai 2012

Terima Kasih Sangat-Sangat TT_TT


Assalamualaikum,Hello and Annyeong!
Akhirnya,Lina's Fanfiction Blog ni dah ada 100 followers *keh,jakun jap*
Setelah hampir setahun lebih,ada jugak yang sudi nak follow blog fanfic yang cikai ni,even aku jenis pemalas tahap gaban nak update.Fanfic pun tak sebest mana.
Seriously,aku tak sangka.Aku bukan nak berlagak atau bangga diri,tapi...aku gembira sebab ada orang minat fanfic cikai aku tu ಥ_ಥ
Terima kasih,Gomawo,Xie xie dan Thank you soooo much ಥ_ಥ
Aku sayang semua followers aku macam adik-beradik aku sendiri lol
Dulu,aku buat blog ni cuma sebab suka-suka.Lagipun time tu aku baru je dalam dunia blogging,so dengan muka tak malunya buat promosi ke sana ke mari ._.v
Aku cuma nak,DON'T BE SILENT READERS BECAUSE YOUR COMMENTS ARE IMPORTANT FOR ME TO IMPROVE MY WRITING SKILLS.

Buat masa sekarang,mungkin tiada sebarang updates,sebab lagi dua minggu aku akan menghadapi Trial PMR.Doakan aku okey?Aku harap boleh dapat 4A *aku tak pandai mana pun*
Oneshot Beautiful Stranger tu aku tak sure bila boleh update...so siapa yang excited nak baca tu...kena sabar sikit eh? :)
Harapnya,lebih ramai lagi followers pada masa akan datang dan supporting me.Aku sebenarnya,bercita-cita nak jadi seorang penulis sejak form 1.So,blog ni adalah antara tempat untuk aku meluahkan/mencurahkan perasaan dan rasa hati ^^v
Sorry sebab ada ayat skema xD


I Love You My Dear Followers ♥◡♥
Nado Saranghae *o*
Suka?Komen sekali eh?Comments are loved...

0 comments: