Rabu, 28 September 2011

One shot fanfic:Never Let You Go [Foreword]

Assalamualaikum,Hello and Annyeong!

Hari ni aku nak post pasal one shot fanfic yang aku tengah siapkan. 

Actually,fanfic ni ideanya datang secara spontan masa aku tengah dengar lagu Teen Top,The Back of My Hands Brushes.

Okay.Aku tengah gila dengan semua lagu Teen Top.So,jangan marah,ok?

Tajuk: Never Let You Go

Cast:

1.Hero



Sungyeol (Infinite) as Lee Sungyeol 

2.Heroin:


IU as Han Hye Joo


Hyomin (T-ara) as Kim Min Ah (kawan baik Han Hye Joo)


Sinopsis:

Han Hye Joo tak percayakan cinta.Malah dia sendiri tak pernah fikir nak bercinta.Baginya buang masa saja bercinta.Namun,semuanya berubah apabila seorang lelaki yang bernama Lee Sungyeol meluahkan kata cinta padanya.Hati Han Hye Joo mula berbelah bahagi.Dalam hatinya selalu pelik,mengapa Sungyeol meluahkan rasa cinta kepadanya.
Baginya,haruskah dia memberi peluang kepada Sungyeol yang mengharap padanya?Dan,patutkah dia percayakan cinta?


Saya takkan lepaskan awak.Sebab saya cintakan awak sejak kali pertama kita berdua bertemu. -Lee Sungyeol


Well,ni idea spontan.Baru je siap separuh.Nanti aku post :) 

Suka?Komen sekali eh?Comments are loved...

0 comments: